Friendship

These are my dear friends. Kawan susah senang, kawan crack masuk ayaq, kawan kutuk hang aku. Macam tak percaya ja dah 9 years of friendship. Kenal si emy dari form 1 lagi. Form 1 & 2 still satu kelas. But then masa form 3, terpisah sat. Pastu jumpa balik masa form 4 & 5.

Kalau dalam kelas, muka dua orang ni la kaki tidur. Especially time kelas akaun! Hahaha. Alah. Kami macam boleh share otak ah. Kalau aku tidur, emy akan cover topik yang dia dok berjaga tu. Macam tu gak aku :P

Lepastu, time exam... emm memang syarikat kerjasama lah kannn. Dah otak memasing kena satu kan, baru cukup fahaman nak jawab kahkahkah

Aku kenal si ainin ni dari emy la. Duduk sekampung dengan emy. Aku lupa moment masa kenal si ainin ni. Kenal camtu ja terus kamcing. Sampai kesudah la. Hahaha. Perangai aku dengan ainin ni kasaq sikit. Feminine? Ughh sooooo not us. Wiwiwiwi

K ah choww. Hopefully our friendship never ends! 2009 and still counting.

No comments: