A dream

Ehem aku ada satu angan-angan.

Angan-angan yang at least sekali seumur hidup teringin nak rasa.
Angan-angan yang selalu aku inginkan sejak kecik.
Angan-angan yang buat aku jealous dengan orang-orang keliling aku dapat.

Kau rasa curious nak tau dak? Hahahaha

Ni angan-angan kecik ja. Nak gak merasa once in a lifetime, at least. Hehehehe
Tapi dah tua-tua bangka ni mana nak dapat dah
Angan-angan budak-budak ja ni.

Yalah yalah. Aku gitau. Hampa tak curious nak tau pun memang aku gitau pun. Dah tujuan dia blog ni aku set public kannn..

Dak cita dia bila jadi pendek, AKU TERINGIN LA NAK RASA CEMANA BIRTHDAY SURPRISE CELEBRATION. Takmau party. Aku nampak social. Kahkahkahkahkah. K joke joke.

I loves surpises. A lot! Sebab boleh buat aku ingat orang orang sekeliling aku dan ingat the memories bila tua nanti dan appreciate them dan sayang depa lebih dan dan dan banyak dan..

Sekian saja presentation "angan-anganku" yang kecik dan berkemungkinan besar takkan tercapai. Takpa, orang cakap orang suka  berangan ni kretip. Creative ke aku persoalannya kat sini. Hahahaha adios, cakap banyak tak guna

No comments: