Tak reti menipu

Kalau aku cakap hang bodoh, hang marah.
Kalau aku cakap hang penipu, hang marah.
Habis nak cakap apa tah lagi..

Kot ya pun nak menipu, takyah nak berdolak dalih lah.
Aku kenal orang menipu ni macam mana, tambah-tambah la hang.
Bertahun dah aku kenal hang. Masak dah.

"Apahal unfriend aku?"
Hang kata, "Facebook kena hack. Tak boleh log in"
Dan aku, "Oh, yaka. Okay2. Ingat takmau kawan dah."
 (Malas nak tanya. Aku tak suka cari gaduh. Layankan jerr)

Satu hari aku ada rasa rasa nak stalk fb hang, kawan.
Ya lah, kata KENA HACK. Manalah tau ada something wrong kan.
...Kata kawan baik.
...Kata kawan sampai bebila..

Tup tup tup "Cover photo updated" *baru lagi nih update*
Comments pun baru-baru lagi.. (Based on date, time yang aku tengok)
Status aku tak pasti sebab hang tak bagi orang yang tak friend ngan hang nampak.

SAH. Instinct aku tak tipu. 

The conclusion is...
HANG MEMANG PENIPU.

Pergilah hidup dengan penipuan hang tu, dari dulu sampai sekarang tak sudah-sudah.. Tak berubah.

No comments: