Kawan

Aku rasa terkilan sikit. Semua dia ajak, tapi aku ni dia tak ajak langsung kot. Takpalah, at least aku nampak perangai sebenar kawan-kawan aku. Aku ni selalunya akan di cari bila depa SUSAH. Bila senang, faham-faham sendirilah.

Aku cuma ada kawan yang aku rasa aku boleh percaya dia. Susah aku nak percaya orang sebenarnya, tapi dengan dia ni aku rasa ngam walaupun ramai orang sekeliling kami tak berkenan ngan cara berkawan kami.

Well said aku ni kasar. Tak suka something aku direct ja cakap or buat derk ja. Tapi part paling susah nak direct ni ialah dengan kawan-kawan yang sensitif perangainya. Tapi kekadang aku direct jugak. Hehehehe

Dah banyak kali depa terasa dengan perangai aku sebab tak sesuai dengan depa kot. Entahlah tapi betul la tu. Sebab ni la kot aku tak ramai kawan.

No comments: