Hangpa

Hish suka sungguh nak habaq satu dunia kata dia ada gf/bf. Kalau boleh tu sorang2 dia nak inbox orang, "Hye, dia ni gf/bf aku. Hak aku. Jangan kacau". Pffft sangat

Kalau boleh kat wall fb tu kena penuh ngan ayat jiwang. "Sayang, i lebiu"
Then upload gambaq patlima keping hang cium pipi aku, aku cium pipi. Dak pun pipi ke pipi rapat snap gambaq dari posisi atas. Haa depa kata hat tu perfect dah.

Lepas tu yang tak boleh blah sekali si couple couple couple ni control lah memasing suruh dengar cakap. Jangan buat tu, buat ni. Haaa semangat hang ikut. Bila mak ayah hang suruh, ada hang buat macam tu?

Bila depa ni couple, mesti lah lagaknya macam laki bini. Mau peluk erat-erat, ketat-ketat, hayun tangan, peluk lengan, peluk pinggang tak lepas. Paling tak boleh blah lagi, kena salam bila berjumpa cium dahi. Amboii

Selalu dah dok nampak semua ni. Sakit mata aku tengok.

1 comment: