Its Thursday, Thursday, Thursday uwwww

WELL HELLO PEOPLEEEEEE!
*pause*

*Baca title ikut rentak lagu Justin Bieber yang Baybeee baybeee babee baybeeeee tuuuuuu*

What's going on today!

So, harini aku ada sesi daftar mendaftar untuk kemasukan sem baru.
Whoaa pejam celik dah semester 4 broooo!
Cepatnya masa berlalu...

Semuanya semuthhhhhhh ja time pendaftaran tadi CUMAAAAA slack aaa sikit.
Aku kena compound gara-gara tak bawak ID card. F*** melayang RM10!
Nasib aku bawak lebih cash, bolehlah aku sedekah jariah kat depa.

Then settle segala benda bla bla bla bla, blah pi kat notice board "boyfriend" tercinta itewwww.
Snap pic jadual class, gua terus blah. Settle.
Alhamdulillah still kelas yang sama, kelas A.
Then menuju ke medan, breakfast laa kononnya woii. Perut keroncong lagu cinta dah.
Sembang punya sembang tara makanan nak sampai,,,
Riri & Cikki mengatakan ada new class members tapi bila depa sebut nama2 tu, sorang pun aku tak kenal. ~piuu~

Ikutkan hati nak balik dah sebab kena pick up Emy then ada plan nak keluar ngan dia jugak tengahari tu tapi terpaksa cancel last minute atas hal-hal yang tak dapat dielakkan.
Tiba-tiba Jiji came up with her Breaking Dawn. Wahhh, gua teruja tapi no money no tengok wayang. -.-
Punya la aku pujuk suruh tangguh next week sampai MARA masuk, tapi still degil nak mampos ajak jugak2 tengok harini.
Last2 Jiji nak belanja aku. Hahahahhaa!
Apalagi, aku ON! Thank you broo belanja aku. Nie sayang hang nih. Hahaha

Depa shopping kasut.. Mana aciiiii.. T^T
Rabak mata tengok depa. Lagi tambah rabak mata bila masuk FOS ada t-shirt 4 for RM 50. T^T
Okay, sabtu nie aku pi borong! Siap aaaa siapppppppp..

On the way nak balik sampai kat Tanah Merah, hujan lebat gila weiii!
Lencun! Aku dah rasa  macam baru naik dari swimming pool weh.
Basah kuyup dengan baju kurungnya melekat2 macam pakai tight. Erghhhhhhhh

End up, aku kena demam dah. Esok nak holiday, macam mana nak enjoy kalau demam broo??
Tell me. Tell Me.

No comments: