Datang balik kenapa???!!

Tengah sedap-sedap rest lepas paper IPC tadi, tetiba notification kat BB masuk.
Semangatlah aku gagahkan diri nak tengok notification.
Sekali tengok, "stranger" tu inbox.
Dalam hati, "Eh @!$^%&^# nie nak apa lagi?? Tak cukup-cukup buat hati orang sengsara lagi kaa??"

Nampak ja nama dia, Papp! aku letak phone kat tepi.
Eh takdanya aku nak baling phone aku suka hati, rosak siapa nak ganti?? Ingat aku anak orang kaya?
Pasal nampak nama "stranger" tu terus nak baling memang buang masa lah weh. Dah la 3 tahun aku buang masa  banyak dah dengan "stranger" tu. Macam mana tah boleh TER kenal dia. Menyesal! Eiiiii, mintak simpang.

Eh eh eh, kita pulak kena tuduh dah tak sayang dia and sebab nie jugak dia dengan entah siapa nama tah.
Wahh wahh, nak main drama pulakk.
Nasib aku dah delete ja conversation janji manis lelaki zaman sekarang tu. 
Kalau tak aku copy paste kasi setempek kat muka.

Terus aku dah jadi benci lelaki  & tak percaya dari aku nak ada laki & percaya. EH? Hahaha.

"Eh bapak kau, adik kau.. kau benci jugak??? :O"
Haishhh ada jugak nak makan kaki buat pertanyaan bodoh tu kan. Siap ada smiley mulut ternganga tu paling tak boleh blah. BENGAP betul.

kbai.

No comments: