Kuala Lumpur

Kuala Lumpur again.
Asal ada free time ja, pergi sana. Asal pergi sana ja, free time.
(Apa aku merapu nehh) =__=

Tujuan utama ke KL sebab nak settlekan hal hencik Bumble Bee.
Boyfriend aku lah. Sapa lagi woii.
Siapakah?
Tunggu lah, nanti aku reveal okay? Hahahaha..

Then of coz lah have so much fun with cousins.
3 hari ibarat 1 hari ja kat sana.
Tak cukup sebab aku ngan Along nak explore awek untuk dia belum settle and actually ada aktiviti kami nak buat lagi tapi tak sempat. huhuhu..
*Along = Cousin paling satu kepala ngan aku.

In the middle The Curve and e@Curve

Okay. Ini GAY MUCH. =____=

Nama dia Gegirl.  Baju merah kasut hijau tu terkangkang baik punya.
Breakfast at Petaling Jaya

Si Kimmy adik aku

Masuk sini ikut suka hati

Along cousin satu kepala gila-gila

Makan time! Picnic with familia.
Si naked face lapar nak mampos tahap kebulur sampai posing pegang pinggan camtu.

No comments: