KPM Seri Iskandar, Perak

Program Pembangunan Diri Pelajar di Kolej Profesional Seri Iskandar, Perak.
Okayy memang best! HAHAHA..
dapat kawan-kawan baru yang agak happy go lucky.
 actually ini untuk pelajar yang dapat tajaan MARA. 
Alhamdulillah, aku salah seorang darinya. =)
3 hari oh berkampung kat sana.
Hari first sumpah aku boring nak mampus. Ingat nak balik Alor Setar jaa woii!

Second day, aku dah boleh sikitlah adapt dengan keadaan sekeliling dah.
Kira macam "tembok" dah pecah separuh. hehehhe..

Third day, bila dah kenal group member nie rasa sayang pulak nak balik Alor Setar.
alahaii, tu laaa orang cakap. tak kenal, maka tak cinta.
*apa kena mengena nie?

Aktiviti program nie tak macam program lain. Dia lebih santai ja.
Tak tension macam kem motivasi lain.
tak cliche macam kem motivasi bila ceramah yang suka buat orang nangis-nangis.
okayy, bab ini aku fedup habis. tau dak takda feeling mau nangis-nangis dah woii!
Nasib kat program kali ni takda macam tu. 

You know what ceramah motivasi kali nie memang happy go lucky.
chill, relax jaa. penceramah dia superb habis!
At the end ceramah nie ada bacaan doa sikit. if yang menangis pun atas kesedaran diri masing-masing. Automatik oh nangis.

Time persembahan kumpulan, group aku buat kononnya musical laahh..
Lagu Kalau Berpacaran jadi pilihan.
Seriously, memang best. aku dah rasa macam cikgu Syida buat video woiii.
hahahaha..

Oh, by the way Battle Cry punya contest, group XD Generation was the WINNER!
(group aku lettew) XD

nahh contoh video, kalau nak tau sangat apa tu Battle Cry/ Haka.


Apa-apa pun memang chill habis lah kat kem nie.
Thanks a lot Mama and Cik Azrul. =)

TEAM XD GENERATION =D
sweet memory!!

by the way, Program dari MARA memang banyak kejutan.
Antaranya dapat pendrive free je sorang satu.. hiks! =D

No comments: