Stories

Okay, dah lama aku tak update blog. Nevermind.
Bukan ada yang nak hegeh baca pun.
Ada banyak aku nak story mory. STAY TUNE!


#SEMESTER 2: KPTM-UiTM

Bagi aku aku, permulaan semester 2 nie agak baik.
Class member pun boleh tahan lah. Boleh tahan SENYAP!
Bila deal dengan aku and the geng yang aktif nie memang tak masuk langsung!
Yelahh aku and the geng dari class D.
This semester alhamdulillah dapat naik ke class A.

Seriously tak boleh ngam dengan depa lagi.
Setakat nie aku and the geng boleh deal ngan beberapa orang ja.
Yeahh, tadi ada satu subjek tu kami nie seperti di anak tiri kan.
Terasa jugaklah sebab kami pendatang baru class A. Nevermind laa..

#TRIP TO PENANG!

Okay, sumpah tak best sebab 30 budak OM kena pi Sunway Carnival Convention Centre just because nak full kan seat kat dalam dewan tu!
Actually program nie untuk usahawan francais or sesapa yang berminat untuk buka francais.
Aku dapat rasa ada yang tak kena di situ ya. haihhh!
Tapi its okay, dapat elaun dan sijil. woot woot!
atas sebab nie jaa aku pi okay.. hahahaha!
Next trip: Kolej Profesional MARA Seri Iskandar

#BAUCER RM 200


Bab kejadah baucer nie aku nak bengang sat.
kenapa tak bagi cash ja? kenapa budak-budak sekolah dapat cash by hand terus?
kenapa nak bagi baucer pun lambat macam kura-kura??
Heran sat kat situ... =.="
Aku rasa dah boleh bagi kot baucer tu sebab aku dah nak kena beli buku-buku untuk semester nie.
okbai!

1 comment:

Cikkip said...

kita dapat baucer tu dalam mimpi je laa~