Oh My Gucci!

Well, HELLO SEMESTER 2!
So, hati berdebar nak start sem 2 with new friends.


Hari ni daftar untuk semester 2.
Settle dah satu kerja yang memenatkan lalu memerlukan kita stesyen ke stesyen.
Benda alah nie laa aku paling fed-up since pendaftaran semester 1 dulu. *sigh

Tadi pi tengok list class kat board Suka Menanti.
Alhamdulillah, dari class 1D naik ke class 2A.
Nie kira ikut pointer laah ceritanya.
Pointer aku tak hebat mana pun. Tak hebat macam hampa semua.

So, this sem aku nak grab DEAN LIST! wehuu!
Next wishlist aku tu..
Sem 1 aku tak dapat. eh, sedihnyaaaa.. =(

STUDY HARD TO ACHIEVE DEAN LIST!

Jadual untuk kelas 2A.

So, hari Isnin busy as a bee. hari Ahad paling relax nak mampos. Hari lain tu kira memang standard laa kan.

and of coz dah dapat aku jangka, aku akan jadi pendiam bila masuk class 2A nie. geng-geng otak tak senta dah terpisah. macam mana aku nak menggila kalau dah jadi macam nie. haihhh.. dah aku tak reti dok senyap-senyap macam budak nerd walaupun nama blog "Blog Budak Nerdy ke?".. hahaha..


nahh, gambaq qenyih tak sopan.
aku memang suka qenyih kalau snap pic sebab tu hobi aku.
bagi aku, kalau aku senyum, muka aku nampak buruk. errr, boleh ka camtu? =.="


No comments: