Drama Sebabak

Memberi kemaafan itu lebih BAIK daripada meminta maaf.
Bukannya berdendam sampai niatkan yang buruk kat seseorang tu.
Hamboihhh, sampai niatkan nak kami failed final test and selagi kami tak mintak maaf kat hang, selagi tu lah hang tak maafkan kami..
WHAT TH E FISH lah hang nie.......

Lepas tu boleh pulak hang jadi batu api. Lain yang dicerita, cerita lain yang keluar kat orang lain en.
Memang terbaiklah kan siap maki-maki kawan baik sendiri depan orang lain.
Tak sangka gila hang macam tu kan ?

Apa yang aku dengar cerita sekarang nie hang makin pijak kepala orang yang baik dengan hang kan ?
dan orang yang selalu tolong hang dah kena setempek !  

Banyak drama sebabak betul lah hang nie.

Oh, Hari nie baru aku faham kenapa ramai yang tak suka kawan dengan hang.
dan aku sendiri dah faham kenapa budak rumah hang tak suka hang.
dulu aku memang percaya gila kat hang weh.
kira dulu aku anggap hang macam angel lah, kawan yang baik en.

Untunglah kami semua dah tau perangai hang yang sebenar.
sekarang nie aku kesian sangat dengan orang yang belum tau perangai hang tu.
KESIAN !

dah la wehh. tak payah lah buat drama sebabak.
Aku rimas tau dak ? RIMAS TERUK !
Hang kalau tak puas hati ce face to face elok-elok.
Tak yah la nak cerita kat orang lain.
Hang tau dak bila hang cerita kat orang lain, depa anggap kami nie yang bersalah padahal memang tu salah hang, bukan salah kami.
dan of coz lah depa anggap hang tu angel yang suci.
ESHH, ABINYAAAAAAAA !

Okay, aku dah start menyampah teruk kat hang dah. okebai !

No comments: