Personality Development..make up ?

wahh, member aku dah sudah tidak janda lagi. untunglahhhh....
member aku happy, aku pun happy. =DD

okayy, apa kena mengena subject PERSONALITY DEVELOPMENT tu dengan make up?
haa, subject tu laa yang aku kena ambil untuk semester 1 nie. 
student OM yang ambil subject nie DIWAJIBKAN  memakai high heels and make up ye anak-anak..
dah rasa macam ambil course make up nak jadi mak andam lah pulak.
aku cukup lemah bab pakai high heels. perghhh, please lah. tak kuasa I.
lebih kurang macam nie lah heels aku. cuma beza dia kaler and ketinggian sahaja.
yang stiletto aku rendah sikit dari nie.

so, nak tak nak stiletto kaler merah tua jadi milik aku. STILETTO babe !
aku gagah kan diri jugak la pakai heels tu. tapi.......
lepas habis ja class PD tu, aku terus tukar kasut lain. =PP
sorry sir. saya memang tak ngam dengan heels.
actually aku lebih selesa pakai wedges dari heels. ia lebih stabil bila melangkah.
yang heels nie, agak gak ar. mau tergeliat aku pakai.

okayy, thats all. actually, ada banyak story kat dalam draft aku tu. tapi belum masanya nak post.
ADIOSSS PEEPS..

3 comments:

nyonya lila said...

peqhh , pakai high heels . bestt ! good luck . all the best :)

♥Syid♥ said...

hahahah ! sumpah lawak gila bila pakai heels nie tau. =DD

Cik Wani said...

nice entry ^_^

btw jom komen link entry wani ni

http://akuazwani91.blogspot.com/2011/07/i-saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

thx a lot =)