OTC

hello peeps !
* kau kenape ?! (tangan tu penting)

okayy, aku and the geng ja tau apa benda alah ayat tu.

pagi tadi memang spoil gila baq hang ! ada taklimat Koko pulak dah. 
baru nak balik rumah hari Khamis petang. CEHH ! spoil teruk kan ?

tapi syiokkk jugak pasai aku menggila dengan geng-geng OTC nie. *OtakTakCentre
aku pun otak masuk ayaq dah, memang ngam ar... HAHAHA !
aktiviti biasa kami tiap-tiap hari for sure snap pic babe. mana teruk pun. ceh !
biasalah, jiwa muda. macam nie lah. *PUN BOLEHHH !

nahh, layan jaa semua pic nie. aku dah MALAIHH (malas) nak celoteh tok nenek kat kat sini sebab sat gi ada yang muntah hijau dalam timba biru. 

 nampak dak motor hitam belakang tu ?
time nie kami dok menggedik depan farmasi kot.
sheera : *potpetpotpet natang apa pun tak tau dengan Kila sambil duduk sopan atas motor tu.
mak cik farmasi : ting ! ting ! ting ! ting ! *sambil tekan loceng kaunter kuat kuat sambil angkat jari telunjuk kiri kanan tanda suruh depa blah dari motor mahal dia.

*cehh, Honda EX5 ja pon. poyo macam ada motor Ducati. SENGALLL

 aku tau mak cik kaunter tu dok usha panas ja aksi aku dan sheera.
hah ! PEDULIK APA AKU !

Geng nie OTC sungguh tau dak ! 

nampak dak kami nie memang COMEY ?
siapa tak nampak mata dia rabun ayam.

 depa BESTFRIEND dari zaman sekolah lagi.

 nampak dak tahi burung selunggok atas meja tu ?
kami PEDULIKK apa, janji boleh duduk dan tak kacau tahi tu.






 nampak dak budak laki baju putissss tuh ? dia retisss hang tau dak.
Aaron Aziz wanna be.
(Anum kata dia retiss A.A)


okayy, cukup laa celoteh muhongg aku. kalau rasa menyampah tahap gibon, sila blah dengan senyap tak perlu kata apa-apa. Kbye.

adiosss peeps !

2 comments:

cik anumrosli said...

kauuu da kenapeeeeee?? *tanganku dimukamu* boh abeh nohh gambaq lemak2 kesayangan ak!maluu taww!part retiss tuu taley blah!haha

♥Syid♥ said...

hahahah ! hang comel apa. part retiss tuh ce suruh si irsyad baca. gerenti kembang cek oii. haha