Minggu Induksi Intake UiTM 2011

HELLLOOOOOOOOOOOOOOO PEEPS !
haa, hamik kau. hello panjang gilers..

okay, agak blog dah macam berhabuk tapi tak nampak habuk. macam mana tuh ? dah dah. tak yah nak fikir dan suruh aku terangkan pasal sampai esok pun, cerita tuh tak habis.

serious aku cakap weh, aku memang tersangat busy sejak first month sambung belajar nie. buktinya, blog nie terbiar tiada penghuni. (WTFish punya ayat derr) ye lah, mana minggu induksi lagi, class lagi and paling silap banyak, aku tak bawa lappy kesayangan hamba nie bersama selama hampir seminggu di KPTMAS nie. cett ! dan yang paling penting, aku dah start malas nak update blog bila direct kena tangguh nak buat entry baru. yang challenge 10 days aku tuh pun tak habis lagi aku buat. hadoiiiii, bila nak siap maaaa.....

alamak, dah lari tajuk der. aku nak cakap pasal induksi, tapi intro dah panjang berjela bajet ada ramai orang baca blog aku. cehhh ! cehh ! 

seriously, aku paling benci minggu induksi !!!!! urghhhh !! sakit hati ! heyy, aku memang ANTI sangat pasal benda alah macam nie. eii, tolong lah. seboleh-boleh aku tak nak involve tau. apa yang penting sangat minggu induksi tah. if HARI INDUKSI, boleh lah gagah lagi. perlu ke buat sampai seminggu ?? heh, WHAT THE FISH lahhh !!!

senior nie memang kuat ragging junior. euwww, sengal ! senior muka handsome pun aku tak pandang lah bila dorang buat junior macam tuh. aku geli ! titik noktah !!! elehh, junior senior. apa lah sangat nak dibezakan. manusia jugak wehh. makan nasi, pakai baju, gosok gigi, rambut sama hitam. (cehh, merepek lagi !) okayy, bila aku jadi senior, akan ku balas balik kepada junior-junior ku akan datang. lantak lah korang nak cakap aku kejam teruk pun. ada ku kesahhh ??? apa ada hal....

by the way, kelas pada minggu ini sangat happening yeahh. semua jiwa ngam ngam cek oii. baru kenal buat macam dah lama kenal. siap bergelak tampaq, snap picture apa kejadah lagi. okayy, aku sukaaaaa !!!!! HAHAHAHAHAHA !!!!



haa, jangan kata pa naa. aku ciwii gilaa ngan lappy tuhh. poyos je lebih. 




jangan fening fening bila tengok quality gambar yang berbeza kerana
semua show off camere phone masing-masing. aku tidak termasuk.




dah, aku malas dah nak menaip sebab aku tau, tak da sapa pun nak baca blog aku.

adiossssssssss peeps !

2 comments:

en_me said...

meriahnyer uoolss.. ehehe

♥Syid♥ said...

biasalah.. kitaorang memang meriah habis... hehehe =)