no specific title sebab i cakap benda lain jugak

inbox yahoo aku dah over loaded. ceshh !!
HEY ! saya baru buat FORMSPRING lahh ! ❤ sila pergi tanya soalan soalan jahat anda tu. saya jawab sedia. silap, saya sedia jawab.

okehh, back to the point. nie kisah petang semalam. kisah seorang laki mana tah taj reti bawa motor and hampir hampir buat aku masuk zon kecemasan kat hospital. bodoh tak if aku kata, laki nie boleh pulak stop kat tengah tengah simpang empat tu ? patut tak ? bodoh tak ? dah laa tengah sedap sedap bawa motor tu. layan feeling je. suddenly, i kena buat emergengy break kat tengah jalan tu. sial lahh laki tu. sikit lagi aku nak terpelanting ke depan. nasib aku naik skuter je, aku sempat tahan kaki aku tu sampai adik aku pulak yang tergelongsor take over tempat aku. ceshh !

nak lintas jalan pun tak reti. dari jauh aku nampak dah mamat nie duk kat side jalan tu nak lintas but dea tak boleh sebab ada banyak kereta. mamat nie dah nampak aku dari jauh, tapi dea gagah jugak gi jalan. kan tak pasal pasal dea terpaksa stop kat tengah tu coz ada lagi sebijik kereta lalu. aku lahh mangsa keadaan. sial !

mamat tu siap kena brand terbaik aku lagi. BRAND BODOH ! nak jugak aku maki mamat nie kat situ. tapi tak kan lahh nak maki maki tengah simpang empat tu kot. so, tak jadi lahh. yang mamat nie, boleh lagi senyum senyum kat aku. ingat muka kau hensem ke ? muka boyfriend aku lagi hensem dari kau tahu. muka aku dah memang cuak and muka macam singa betina dah. boleh bayangkan ? sila bayangkan. sememangbya buruk yang amat. sebelum aku blah dari situ, aku tinggalkan hon yang panjang berjela kat mamat tu coz aku tak boleh turun dari motor nak maki dea. dea nampak macam terencat. so, aku tak mau cakap apa. takut....

sumpah aku tak pernah rasa takut macam tu. rasa takut sampai boleh buat aku rasa sesak nafas. aku balik rumah, masuk bilik then baring. lepas tu, story kat ibu. kat ayah tak story, nanti dea kata aku yang salah walaupun aku tak salah. so, lebih baik tak gitau

No comments: