driving class..yeayy !

if nak diikutkan jadual, aku kena hari jumaat. suddenly, pagi pagi tadi orang KPP ada call suruh aku datang hari nie jugak. dah lahh dengan tak mandi lagi. time tu pukul 8 pagi. so, dengan kalutnya aku mandi cepat-cepat. dari dalam bilik air dengar fon bunyi je sebab cikgu tu kejar masa aku. dea kata 8.30 pagi sharp, dea tutup pintu. so, aku sempat gosok gigi and cuci muka sahaja. nak mandi bersabun tu, memang akan miss lahh class tu. cishh.. sabar je lahh..=.='

memang tadi aku bawak motor laju ya robbi. macam pelesit, kalah minah rempit. sekali aku potong tiga empat biji kereta. whoaa, aku tak pernah buat kerja gila tu ! entah dalam berapa kilometer tah aku lahap laju tu. if ayah aku nampak, memang kena sound terus.

dalam otak aku nie memang dah set dah if ada je pasal kelas teori, aku mesti menguap kalah badak air. aku pun tak tahu lahh apa pasal. dari dulu macam tu. so, bila dah jadi macam badak air, time kat praktikal kantoi arhh. babeng cikgu tu pi tanya balik. tak pe lahh. sekurang-kurangnya aku kembali ingat segala yang dah diajar. cikgu nie best. dea ajar aku sampai aku faham gila. tapi dea banyak cakap ouhh.

apa-apa pun, hari nie memang best ! driving class dah selesai. just tunggu dapat lesen L then baru lahh buat olah gerak and jalan raya. eh, aku dah pandai bawak kereta tahu ! hahaha ! sukanyer !! *biarkan aku nak ciwi sekejap.

ADIOSS PEEPS ! =P

No comments: